آخرین پست ها

آپدیت جدید کلاب هاوس از متن شما پیام صوتی میسازد!

کلاب هاوس

Clubhouse، اپلیکیشن صوتی زنده که یک زمان محبوب بود، امروز اعلام کرد که کاربران می‌توانند به دوستان خود پیام متنی ارسال کنند و این پیام‌ها را با صدای سفارشی فرستنده بشنوند.

در تلاش برای حفظ اهمیت در میان کاهش تعداد کاربران، Clubhouse گروه‌های چت صوتی را معرفی کرد که اعضا می‌توانند پیام‌های صوتی غیرهمزمان به یکدیگر ارسال کنند و این پیام‌ها به صورتی مشابه Instagram Stories ظاهر خواهند شد.

با اعلام امروز، این شرکت تایید می‌کند که ممکن است در شرایطی باشید که نتوانید پیام صوتی به یکدیگر ارسال کنید. بنابراین می‌توانید صدای سفارشی خود را آموزش دهید، متن ارسال کنید و دوستان شما پیام را با صدای بازسازی شده بشنوند. این اپلیکیشن یک نشانگر به دوستان شما نشان می‌دهد که ویژگی هوش مصنوعی در حال خواندن یک پیام است.

در یک پست وبلاگ، شرکت گفته است که این ویژگی هنوز احساس می‌کند که شما در یک گفتگوی زنده با یک دوست هستید.

“تصور کنید که به دوستی پیام متنی می‌فرستید، اما در دیگر سرانجام کلمات شما را به عنوان اگر خودتان آن‌ها را گفته باشید می‌شنوند. صدای سفارشی شما باعث می‌شود گپ زدن و تایپ کردن یا خواندن و گوش دادن همگی به‌صورتی کاملاً پیوسته باشد تا احساس نکنید که از یک گفتگوی زنده دور شده‌اید”، شرکت گفته است.

Clubhouse ادعا می‌کند که هوش مصنوعی آن قادر است صدای شما را به نزدیکی صدای اصلی بازسازی کند حتی زمانی که با خواندن تنها چند عبارت آن را آموزش دهید. شرکت گفته است که هوش مصنوعی نمی‌تواند خنده شما را خوب بازسازی کند (پس شاید بهتر باشد hahaha ننویسید؟).

همچنین اگر از ضبط صدای خود راحت نیستید، این شرکت می‌تواند به تولید یک صدای خودکار بپردازد. این شرکت جزئیاتی را مشخص نکرده است، اما احتمالاً یک مدل متن به گفتار (text-to-speech) خواهد بود.

در حال حاضر این ویژگی فقط در ایالات متحده در دسترس است. کاربرد این اپلیکیشن در چند سال اخیر کاهش یافته است. آخرین بار که گزارشات به دست آمده‌اند، این شرکت در ارزیابی حدود 4 میلیارد دلاری جابه‌جایی اعلام شده است. در چند سال اخیر، چندین بار کاهش اعضای تیم این شرکت اعلام شده است. اما در سال گذشته، شرکت ادعا کرده است که چند سال دیگر دارای بودجه‌ای است. اکنون با امکانات توسعه‌یافته‌ای در زمینه هوش مصنوعی، این امید وارد شده است که کاربران در این اپلیکیشن باقی بمانند.

منبع

source : explorai.ir

با کلیک روی شبکه های اجتماعی زیر، این صفحه را به دوستان خود بفرستید یا بازنشر کنید:

مطالب اصلی (غیر تبلیغاتی) منتشر شده در این سایت توسط هوش مصنوعی ساخته شده و بعضا از لحاظ نگارشی ویرایش گردیده. در نتیجه اطلاعات موجود به طور رسمی تایید نگردیده است

جهت مشارکت و ارسال بازخورد می توانید از دکمه لایک (در ابتدای مقاله) و امتیازدهی ستاره ای و همچنین شرکت در بحث در بخش کامنت ها (کادر زیر) استفاده کنید

استفاده از محتوای تصویری و متنی این سایت با ذکر نام سایت منبع «اکسپلورای» و لینک به صفحه ی منبع بلامانع است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x